islami hassasiyet
Cuma, Kasım 25, 2005
  [islami-hassasiyet] Yozlaşma
Bu konuya istenilen bir cevap değil ama bende bir bilgi vermek istiyorum.
Bir vesile ile bir arkadaşın evinde toplanmıştık.
Aramızdan birisi sürekli Kuzey Irak'a giriş çıkış yapıp orası ile ticaret yapıyordu.
Bana Kuzey Irak'ta insanların çoğu Türk Kanallarını seyrediyor dedi.
Bende sevindim ve ama o ekledi.
Seyrediyorlar çünkü Türk kanallarında açık saçık yayın çok diye ekledi.
Bu konuya sık sık işi gereği yurtdışına çıkan başka bir arkadaşta ek yaptı.
Meğerse Türk kanallarının çektiği bir çok ülkede yayınları açık saçık diye pek çok yabancı seyrediyormuş.
Belkide sizler biliyordunuz ama ben bu toplantı vesilesi ile öğrendim.
Umarım bu böyle gitmez.
Yoksa hiç bir şey düzelmez.
Allah bu millete o eski şanlı günlerini nasip etmez.
Seyithan Tepe
 




<< Home

ARCHIVES
Kasım 2005 / Aralık 2005 / Ocak 2006 / Şubat 2006 / Mart 2006 / Nisan 2006 / Mayıs 2006 / Haziran 2006 /


Powered by Blogger