islami hassasiyet
Salı, Mayıs 30, 2006
  [islami-hassasiyet] �LG�N� KAZA

�LG�N� KAZA

C�neyd Suavi

�n�aat�n alt�nc� kat�ndaki i�imi bitirdi�im zaman biraz tu�la artm��t�. Yakla��k 250 kilogram kadar oldu�unu tahmin etti�im bu tu�lalar� a�a�� indirmek gerekiyordu. A�a�� indim, bir varil buldum, ona sa�lam bir ip ba�lad�m, alt�nc� kata ��kt�m. �pi bir ��kr�ktan ge�irip ucunu a�a��ya sald�m. Tekrar a�a��ya indim ve ipi �ekerek varili alt�nc� kata ��kard�m. �pin ucunu sa�lam bir yere ba�lay�p tekrar yukar� ��kt�m. B�t�n tu�lalar� varile doldurdum. A�a�� indim, ba�lad���m ipin ucunu ��zd�m. �pi ��zmemle birlikte birden kendimi havalarda buldum. Nas�l bulmayay�m? Ben yakla��k 70 kiloyum. 250 kilograml�k varil s�ratle a�a�� d��erken beni yukar� �ekti. Heyecan ve �a�k�nl�ktan ipi b�rakmay� ak�l edemedim. Yolun yar�s�nda, dolu varille �arp��t�k. Sa� iki kaburgam�n bu s�rada k�r�ld���n� san�yorum. Tam yukar� ��k�nca, iki parma��m iple beraber ��kr��a s�k��t�. Parmaklar�m da bu s�rada k�r�ld�. Bu esnada yere �arpan varilin dibi ��kt� ve tu�lalar etrafa sa��ld�. Varil hafifleyince, bu sefer ben a�a�� inmeye ba�lad�m. Varil ise h�zla yukar� ��k�yordu. Yolun yar�s�nda yine varille �arp��t�k. Sol baca��m�n kaval emi�i de bu s�rada k�r�ld�. Can havliyle ipi b�rakmay� ak�l ettim. Ba��m� yukar� kald�rd���mda bo� varilin s�ratle �zerime geldi�ini g�rd�m. Kafatas�m�n da b�yle �atlad���n� san�yorum. Bay�lm���m, g�z�m� hastanede a�t�m.





Join Excite! - http://www.excite.com
The most personalized portal on the Web!

--~--~---------~--~----~------------~-------~--~----~
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "islami-hassasiyet" group.
To post to this group, send email to islami-hassasiyet@googlegroups.com
To unsubscribe from this group, send email to islami-hassasiyet-unsubscribe@googlegroups.com
For more options, visit this group at http://groups.google.com/group/islami-hassasiyet
-~----------~----~----~----~------~----~------~--~---

 




<< Home

ARCHIVES
Kasım 2005 / Aralık 2005 / Ocak 2006 / Şubat 2006 / Mart 2006 / Nisan 2006 / Mayıs 2006 / Haziran 2006 /


Powered by Blogger