islami hassasiyet
Salı, Mayıs 30, 2006
  [islami-hassasiyet] Z�HRE 2
VE Z�HRE

Volkan EK�Z


ve z�hre beni g�naha �a��r�r
bir katre sunar a�k �arab�ndan
ben z�hreye hep Rabia'y� anlat�r�m
z�hre her gece darg�n ayr�l�r benden
ve her ak�am tekrar bir umutla gelir
bulu�tu�umuz yere
biz z�hre ile �stanbul'un sakl�
sekizinci tepesinde bulu�uruz
z�hre bir �ark� s�yler dayanamaz erkek
z�hre g�nahk�r, z�hre hain
z�hre bir kahkaha atsa ten candan s�yr�l�r
z�hre ile akit yapt�k biz
�ark� yok a��t var; kahkaha yok h�z�n var
yoksa nas�l dayans�n erkek
bu yeminli kad�na bu intikampereste
ne ben erkek olaca��m,
ne z�hre yeminini tutacak
her gece z�hre ile ben o sakl� tepede bulu�urum
z�hre bir a��t yakar ben dirili� mar�lar� s�ylerim
z�hrenin g�zya�lar�na kar���r benimkiler
z�hre hel�l t�m erkeklere.
ben en �ok z�hre ke�ke dedi�inde a�lar�m
ke�ke der z�hre, ke�ke�
z�hre pi�manl���n ad�, z�hre g�nah�n
z�hre annem olur baz� geceler, sa�lar�m� ok�ar
ben nas�l cenk edece�imi anlat�r�m
z�hre a�lar gizli gizli bilirim
ama kald�rmam kafam� hi� kuca��ndan
kim demi� z�hre utanmaz diye
b�raksayd� erkek z�hreyi
minicik bir k�z �ocu�u de�il miydi z�hre
"ellerim terler benim en �ok ve y�re�im bir de"
hi�bir yeri terlemiyormu� o g�nden beri z�hrenin
ve hi� ac� da �ekmiyormu� z�hre
z�hre g�zel kad�n ve de kibirli
teninde morluklar oluyor bazen
k�z�yor ya, sanmay�n kaderine
z�hre al���k ve bar���k kaderiyle
g�zelli�ine halel geliyor, ona k�z�yor z�hre en �ok
ben z�hreyi d���n�r�m gene
istanbul'un sakl� sekizinci tepesinde
z�hre gelir sonra ve ben a�lamaya ba�lar�m gene
sahi neden b�km�yorum ben a�lamaktan
insan�m diye, z�hre anlat�yor diye
nefret etti�imden, utand���mdan, aczimden
z�hre g�zya�lar� d�kerken tek kalmas�n diye
belki biri, belki hepsi, belki hi�biri
bilmiyorum ya nedenini
bir tek z�hre ile her gece a�lad���m�z� biliyorum
ve bir tek nas�l �l�k oldu�unu g�zya��n�n
z�hre ile ben ne nehirler besledik g�zlerimizle
z�hrenin y�z� bana d�ner benimki z�hreye
daha �ok a�layabilirsek bir g�n
belki Nil'in kayna��na otururuz der z�hre
ah uslanmaz kad�n, akl� h�l� efsanelerde
bana bir tek iki damla g�zya�� da
bu hayali i�in d�kmek kal�r z�hrenin
haydi z�hre bak g�n do�acak
son a��t�n� s�yle bu gecenin
ve �l�mden bahsedelim haydi, a�layal�m sonra
sanki neden bulu�uyoruz ki ba�ka�
ama z�hre k�t� kad�n
bir tek kendine a�lar
ben b�t�n insanl��a a�lar�m
ben zulm�n g�zya�lar�n� d�kerim
z�hre g�nah�n�
ve her daim son g�n�ne kadar Adem'in
z�hrenin g�zlerinden p�narlar f��k�racak
benimkinden iki damla g�zya��
sonra rivayet o ya z�hre!..






Join Excite! - http://www.excite.com
The most personalized portal on the Web!

--~--~---------~--~----~------------~-------~--~----~
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "islami-hassasiyet" group.
To post to this group, send email to islami-hassasiyet@googlegroups.com
To unsubscribe from this group, send email to islami-hassasiyet-unsubscribe@googlegroups.com
For more options, visit this group at http://groups.google.com/group/islami-hassasiyet
-~----------~----~----~----~------~----~------~--~---

 




<< Home

ARCHIVES
Kasım 2005 / Aralık 2005 / Ocak 2006 / Şubat 2006 / Mart 2006 / Nisan 2006 / Mayıs 2006 / Haziran 2006 /


Powered by Blogger