islami hassasiyet
Salı, Haziran 06, 2006
  {islami-hassasiyet}::{ 2486 } Türkiye Hükümeti Zulüm Yapmaktadır.

Bu resim ve manzaraları çok seyrettik,artık:
Arkadaşlar ben alttaki yazıyı yazdım,bakıyorum,gocunanlar var,var ama niçin gocunur?,demekki ırakta,türkiyerde,dünyada olan zulümlerden memnun,eğer memnun değilse,tepkisini göstermelidir,her vicdan ve iman sahibi bu tepkiyi gösterir,bu bir kışkırtma değildir,teşviktir,Vatan benim vatanımdır,Devlet benim devletimdir,,ama hükümet benim hükümetim değildir,,dış kaynaklı hükümetleri asla destekleyip suçlarına ortak olmadım ve olamamda,zira ,ZULME RIZA ZULÜMDÜR,duvar diplerinde dedi kodu yapılmaz,ne yapılacaksa o yapılmalıdır,eğer,NAMUSLULAR,NAMUSSUZLAR KADAR CESARETLİ OLSALARDI,bu hallere düşmezdik,halinden memnun bir kişi varsa ,yavaş yavaş hain olduğu ortaya çıkar,sabredin.

selamlar.

____________-

seyretmek,bakmak bile istemiyorum.
Yapılacak bir şey varsa ,Türkiye için
yapılmalıdır,gelmiş geçmiş ,şuanda ve gelecek hükümetlerden bize hayır
gelmez,,çünkü hepside,zalim ABD veya AB,dostudurlar,insanlığı bu hale
getiren,PKK,yi doğuran,devletlerle dost olan hükümeter benim hükümetim
değildir,bunlar vatan ve insan düşmanlarıdır,
çare inkilaptır,savaştır,kiminle
,vatandaşalamı?,hayır,her türlü çareyi düşünerek,siyasi,ekonomik ve vurmak
dahil her imkanı harcamak suretiyle ,savaşıp bir rejim değişikliğine
ihtiyaç vardır,yok biz bu rejime razıyız diyorsanız bu katliamada razı
olacaksınız,yapılan diğer zulümlerede razı olacaksınız
demekdir,şikayetlenmeye hakkınız yok demektir.
O zaman dinden ,imandan bahsetmeyin,biz bu hale razıyız
deyin,hiç kimseyi kınamayın,.sonuç.
MÜSLÜMAN OLUN:
_______________________---------


--~--~---------~--~----~------------~-------~--~----~
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "islami-hassasiyet" group.
To post to this group, send email to islami-hassasiyet@googlegroups.com
To unsubscribe from this group, send email to islami-hassasiyet-unsubscribe@googlegroups.com
For more options, visit this group at http://groups.google.com/group/islami-hassasiyet
-~----------~----~----~----~------~----~------~--~---
 




<< Home

ARCHIVES
Kasım 2005 / Aralık 2005 / Ocak 2006 / Şubat 2006 / Mart 2006 / Nisan 2006 / Mayıs 2006 / Haziran 2006 /


Powered by Blogger